Sunday, June 17, 2007

ett halvårs text

det har varit tyst nu.
jag har skrivit lite, men det känns som att alt som kommit ut bara varit pinsamt.
och det mesta har jag inte, av olika anledningar, vågat lägga ut.
jag trodde ett långt tag att bloggen var nedlagd nu. att det inte skulle bli något mer.
men sedan plötsligt har jag börjat få lite lust att skriva igen. att försöka få ur mig olika sorters texter. och det är verkligen OLIKA sorters texter. Men för att börja om på nytt behöver man lämna ifrån sig det gamla. så det gör jag nu.
den här uppdateringen, som innehåller ett flertal olika dikter av varierande kvalitet är nog egentligen allt jag har skrivit det senaste halvåret. Detta är således en helt oscencurerad uppdatering som bara behövde bli av. Det känns väldigt skönt att för en gång skull lämna ifrån sig ett helt sjok med dikter. Jag tänker lämna de nu. De är era, och jag hoppas att ni läser.


och jag hoppas även att jag fortsätter att skriva.
det finns många idéer. dock är många av idéerna såpass stora att de nästan blir omöjligga. andra är mer hanterbara. de kommer ni nog att få se. jag hoppas det.



Förövrigt; så har jag blivit en stor vän av semikolon.





"if there aint a heaven that holds you tonight
they never sang doo-wop in Harlem"

- Prefab Sprout

4 Comments:

Blogger E said...

Det var då på tiden! Jag var redo att radera länken till dig, tur att jag är så seg i starten.

Thursday, 21 June, 2007  
Blogger love said...

åh, tur att du inte gjorde det.

jag är på g, jag är laddad!

(hoppas bara att lite fler läser också...)

Saturday, 30 June, 2007  
Blogger E said...

Tjoho, nytt foto. har du fått tillstånd av fotografen att använda det sådär??

Monday, 27 August, 2007  
Blogger love said...

jag upptäckte in förrän nu att det såg ut så.

Saturday, 01 September, 2007  

Post a Comment

<< Home