Tuesday, January 24, 2006

uppdatering och dylikt

Ja, som ni ser så fortsätter jag att, lite då och då, skriva om bra saker och att även publicera lite dikter här i tattoos for the unloved. Det kommer jag absolut att fortsätta med bara för att jag tycker det är så roligt. Även fast jag numera kommer få lite mindre tid över åt sånt då jag tillsammans med min kära flickvän har blivit stolt förälder åt två otroligt söta slöjstjärtar (majakovski, the russian futurist och bappelsin, gubbdjävel. Dom båda har visat sig mest gilla senaste el perro del mar ep´n som dom gör en rätt så avancerad synkroniserad dans till) men jag lovar att fortsätta så gott det går.

Kom gärna med tips och kritik för på vilket sätt ni vill att tattoos for the unloved ska utvecklas, det kan ofta vara skönt att bara se att någon läser.

tack så länge och hoppas ni fick en trevlig läsning med dagens texter.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home