Wednesday, March 01, 2006

En sammanfattning plus lite till

Jag var i jönköping i lördags och läste lite dikter. Jag vill tacka alla som var där och speciellt ni som köpte häftena jag sålde och ni som beställde när dom plötsligt tog slut (jag blev lite överaskad själv över att det gick så fort). Ni kommer få era exemplar i början av nästa vecka. Ni som inte var där utan missade allt fint som bjöds under kvällen och då även missade chansen att se mig kan också beställa ett exemplar av det fina åtta sidor tjocka/tunna häftet men då för 25kr, det är bara att maila mig på cosysound_label@hotmail.com så återkommer jag med mer information hur det hela går till.

När det gäller planer för tattos for the unloved så kommer det snart läggas upp nya texter, bland annat en, förhoppningsvis, efterlängtad recension av casiotones for the painfully alones kommande skiva etiquette (som har gått galet varmt här hemma).

Ett annat tips är om ni befinner er i sthlm lördagen den 4/3 så får ni se till att verkligen inte missa everyday sensations debutspelning på club king kong. för mer information gå in på http://www.clubkingkong.com/. Everyday sensations är stockholmspojken Markus som gör finstämd pop i trembling blue stars anda, fast lite hittigare och med små casioljud som bonus. Adorable är det enda jag har att säga. gå in på http://medlem.spray.se/everydaysensations/ och lyssna för att få en egen uppfattning.

Det var allt ifrån mig för tillfället, men jag är snart tillbaka och det hoppas jag att du också är.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Önskar att jag kunde ha varit med dig i Jönsköping - du var säkert grym! Telepaterade dock över en handsvettstork och en röststabilisator dagen till ära.
Kram!!!!!!!!!

Wednesday, 01 March, 2006  
Blogger love said...

hihi.
alltid lika rolig!

det gick riktigt bra, även om jag kanske var lite fummlig och att jag darrade en hel del. men publiken verkar ha gillat det ändå.

Friday, 03 March, 2006  

Post a Comment

<< Home